Darmowa dostawa od 1 000,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge
2A3 Dual Program EQ
2A3 Dual Program EQ
2A3 Dual Program EQ
2A3 Dual Program EQ
2A3 Dual Program EQ
2A3 Dual Program EQ
2A3 Dual Program EQ
2A3 Dual Program EQ
2A3 Dual Program EQ
2A3 Dual Program EQ

2A3 Dual Program EQ

  • Stereofoniczny lampowy korektor typu Pultec.
14 dni na łatwy zwrot
Ten produkt nie jest dostępny w sklepie stacjonarnym
Bezpieczne zakupy

Vintage'owe wzmacniacze lampowe i customowe transformatory definiują podstawowe brzmienie. Całkowicie pasywna equalizacja wnosi muzycznie brzmiące krzywe korekcji. Nowy RETRO 2A3 został zaprojektowany jako najwyższej rozdzielczości, programowalny korektor, którego walory brzmieniowe wykraczają daleko poza prostą funkcję korekcji. Dorównując w działaniu kultowemu Pultec EQ, RETRO 2A3 oferuje dodatkowe podbicie górnego pasma dla kilku precyzyjnie dobranych częstotliwości. Starannie zaimplementowane układy podbicia góry z powodzeniem uchwyciły charakterystyczne brzmienie oryginalnych, pasywnych equalizerów. Nowe funkcje mogą być użyte do poprawnego umieszczenia poszczególnych śladów w miksie, np. wokale nabiorą zdecydowanego blasku i jasności. Zastosowań tego urządzenia jest naprawdę wiele, w sczególności na sumie stereo.

Nowy filtr Subsonic Filter umożliwia zredukowanie nadmiaru subbasu charakterystycznego dla oryginalnego modelu. Wykorzystując wewnętrzny transformator, filtr ten nie tylko obcina najniższe pasmo, ale również nadaje brzmieniu typową dla transformatorów barwę. Filtr ustawić można przy 40 Hz lub 90 Hz, z lekkim podbiciem obok danej częstotliwości i ostrym odcięciem. Przy ustawieniu 40 Hz nie odczujemy utraty dołu, ponieważ ożywiony zostaje wtedy zakres 35 - 40 Hz, który jest kluczowy dla większości systemów nagłośnieniowych. Również środkowe pasmo nabiera wtedy wyraźnej gładkości. Wyłączenie filtra jest pożądane, kiedy materiał wymaga zwartego, precyzyjnie odwzorowanego dołu.

Rozważając wykorzystanie cennego miejsca w studyjnym racku, warto wziąć pod uwagę, że RETRO 2A3 to dwa kanały EQ w stosunkowo niewielkiej obudowie 2U, z zaskakującą łatwością obsługi. Dwóch kanałów możemy używać do pracy z sygnałem stereo, osobno na indywidualnych śladach lub kaskadowo, by powiększyć możliwości korekcji. Separacja kanałów jest większa niż 70 dB.

Pasywne układy korekcji w RETRO 2A3 nie wykorzystują sprzężenia zwrotnego wzmacniacza, co w aktywnych korektorach często skutkuje brzydkim, sterylnym brzmieniem. Dzięki całkowicie pasywnej korekcji opartej na kondensatorach i induktorach, RETRO 2A3 brzmi niezwykle naturalnie nawet przy ekstremalnych ustawieniach. Producent dołożył szczególnych starań do konstrukcji układu podbicia i obcięcia basu w stylu Pulltec, który jest kluczowy dla osiągnięcia potężnego brzmienia stopy i basu. Polega to na jednoczesnym podbiciu dołu i obcięciu dolnego środka, przez co brzmienie tych instrumentów odmula się i nabiera prawdziwej potęgi. Użycie RETRO 2A3 nawet bez equalizacji ma swoje zalety, ponieważ samo wzmocnienie lampowe nadaje brzmieniu ciekawy charakter. RETRO 2A3 Dual Channel Tube Program Eqalizer zapewnia bardzo wszechstronną paletę barw, użyteczną przy rejestracji śladów, miksie i masteringu.

 A co o 2A3 mówią uznani producenci?

"RETRO 2A3 stał się moim nowym, podstawowym narzędziem jeśli chodzi o stopę. Brzmienie jest klarowne i otwarte, z konkretnym charakterem. Wszystko, co produkuje RETRO, brzmi klasowo."

Joe Chiccarelli, producent, realizator i mikser, laureat nagrody Grammy

 

"Kocham moje RETRO 2A3. Używam go przy miksach codziennie."

Michael Brauer, producent i realizator, laureat nagrody Grammy

 

“Retro Instruments 2A3 EQ jest po prostu niesamowity. Spodobało mi się przesyłanie sygnału z jednej strony do drugiej - kremowe, soczyste i słodko brzmiące w dole. Połączenie 2A3 z Retro Instruments Sta-Level nie ma sobie równych. Niekwestionowany zwycięzca".

Ross Hogarth, producent, laureat nagrody Grammy

SPECYFIKACJA TECHNICZNA:

  • Odstęp od szumów powyżej 76 dB
  • Separacja kanałów powyżej 70 dB
  • Zakres częstotliwości 20 Hz - 20 000 Hz (+/- 1 dB)
  • Zniekształcenia harmoniczne poniżej 1% w zakresie 20 Hz - 20 000 Hz 
  • Profesjonalny pasywny EQ z autentycznymi krzywymi korekcji i dostępnymi ustawieniami
  • Podbicie góry dla dodatkowych częstotliwości
  • 100-pozycyjne przełączniki podbicia i obcięcia, umożliwiające łatwe przywrócenie ustawień
  • Transformatorowy Subsonic High Pass Filter umożliwiający podbicia dołu o zmiennej charakterystyce tonalnej
  • Symetryzowane transformatorowo 600-ohmowe wejścia i wyjścia eliminujące szumy i przydźwięki sieciowe
  • Podbicie dołu dla 20, 30, 60 i 100 Hz
  • Obcięcie dołu dla 20, 30, 60 i 100 Hz
  • Podbicie góry dla 1.5 kHz, 3 kHz, 4 kHz, 5 kHz, 6 kHz, 8 kHz, 10 kHz, 12 kHz, 14 kHz i 16 kHz
  • Obcięcie góry dla 5 kHz, 10 kHz i 20 kHz
  • Vintage'owy, lampowy stopień wzmocnienia klasy AB
  • Przełączniki Bypass korektorów
  • Wielkość 2U: 19'' x 3,5'' x 9''
  • Gniazda XLR wejść/wyjść
  • Gniazdo zasilania IEC
  • Przełączane zasilanie 115/230 V 50-60 Hz
  • Zastosowano powszechnie dostępne lampy 12AX7 (2) i 12AU7 (2)
  • Możliwa jest zmiana rodzaju lamp dzięki opcji wewnętrznej kalibracji i zworek przełączających pomiędzy 6 i 12 V
  • Projekt minimalizuje ilość ciepła wytwarzanego przez lampy
  • Wysokiej jakości podzespoły
  • Stalowa, niezniszczalna obudowa
  • Wyprodukowano w USA
  • Pełne wsparcie producenta

PREZENTACJA PRODUKTU:

Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel